کد خبر: ۱۸۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
بازیکن تیم والیبال جوانان ایران با کسب 17 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و تایلند در آخرین مسابقه مرحله دوم قهرمانی جوانان جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سومین و آخرین روز مرحله دوم بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان امروز (چهار‌شنبه) با هشت دیدار در کشورهای ایتالیا و بلغارستان پیگیری شد. تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین مسابقه خود در کشور ایتالیا به مصاف تایلند رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

امیرحسین توخته با کسب 17 پوئن، امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و تایلند شد و بردیا سعادت با 16 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. در تیم تایلند نیز ساتیفونگ بازیکن شماره 3 این تیم با کسب 12 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه 75 امتیاز شامل 47 امتیاز از حمله، 10 امتیاز از دفاع، 9 امتیاز سرویس و 9 امتیاز از اشتباهات تیم تایلند به دست آورد.

در طرف مقابل تیم تایلند نیز 52 امتیاز در این مسابقه به دست آورد که شامل 29 امتیاز حمله، 3 امتیاز دفاع، 3 امتیاز سرویس و 17 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار